Declaraţie

Sprijinit în mîna stângă împrăştii cuvintele, împart gânduri frumoase ce le conturez ca un copil în speranta că ochii tăi vor tânji după mine de fiecare dată când se vor murdări cu cerneala ce patează foaia. Ţin stiloul fără chef căci vreau să-ţi simt obrajii-n palmamea şi buzele pe gura mea. Nu doresc să arunc vorbele pe foaie, eu vreau doar sa îţî simt inima bătând leneşă şi calmă ca mai apoi sa iţi şoptesc un sărut la ureche şi să îţî desenez un fluture din fumul de ţigară.

 

Pe o plapumă de gânduri,

Înflorită de parfumul fiinţei tale

retrăiesc aceeaşi sărutare care

m-a lovit cu un pumn de fericire

în aceeaşi noapte-n care

stele verzi cădeau in podul palmei tale

îndeplinind dorinţele

celor mai păgâne suflete.

 

Acea clipă fericită

ruptă de această lume tristă,

clipă care a trezit în suflet,

nevoia de a tine-n piept

inima, ce-a înflorit în tine.

 

Şi mă faci ca să regret,

Că eu trebuie să clipesc,

Căci eu nu vreau ca să pierd

nici măcar o rază

din lumina zâmbetului tău.

 

De astăzi draga mea eu nu mai dorm,

De astăzi eu tînjesc orice secundă

ce rapid se stinge-n lipsa ta.

 

Totuşi cred că eu mereu voi regreta

şi sper ca în final voi învăţa

Sa iţi rostesc mai des

Faptul că eşti singura pe care o iubesc.

About Sky

astern praful in forme colorate de propriile-mi ganduri View all posts by Sky

3 responses to “Declaraţie

Leave a comment